Novosadska policija je saopštila da će od srede pojačati kontrolu prelaska ulice van pešačkog prelaza, u trenutku zabrane prelaska ili uz korišćenje mobilnog telefona.
Ok je to da ne treba pretcavati kolovoz van pesackog prelaza, ok je da treba postovati semafore ako su sinhronizovani, naravno, u smislu da svetlosi signal i zvucni ako ga ima bude uskladjen, sto je pravi luksuz, neveroatno. ok je da za nepostovanje zakona postoji kazna, ali da li je ok da pesaci dobiju infarkt od policajaca sa fotoaparatima sakrivenih iza obliznjeg kioska, koji istrcavaju u civilima da vam saopste prekrsaj!!!! po neni nije! saljite kazne postom nismo kriminalci samo nam se desilo, mozda, DA SE ZAMISLIMO :-))))
Trebalo bi zakonom, kad već bon-ton nije dovoljan, zaustaviti ove "levičare" koji ne znaju da se i trotoarom ide desnom stranom. Umesto da se sudaramo, i da igramo igru "ko ima oštriji pogled, i ko će se kome skloniti". O onima koji idu u grupi, ili bolje reći gomili, pa zauzmu celu širinu trotoara, ne vredi trošiti reči. To treba tretirati po krivičnom zakoniku kao nasilničko ponašanje. Da ne bude zabune, ja imam preko 100 kg, uglavnom u mišićima, ali to ne znači da treba i da želim da se bijem samo da bih prošao ulicom...
Prvo ovo:
'...a sto se plavih tice, treniraju strogocu koristeci glupe propise na glupim mestima kao izgovor za otimanje para.'
A onda ovo svrstavanje uz izmišljače glupih propisa:
'Voznja bicikla po trotoaru nije dozvoljena, nikad nije ni bila i nema potrebe to posebno oznacavati znakovima.'
Što se mene tiče, rukovodim se istim pravilom vožnje bicikla čitav život i nemam nameru to da menjam:
- ako postoji staza za bicikle, vozim se po njoj;
- ako ne postoji, vozim se po putu;
- ako puta nema, ili je u pitanju ulica/put kojom voze brzo i nepažljivo, voziću se trotoarom.;
Naravno da se nekom ko smatra da biciklu nije mesto na trotoaru čini da biciklisti stalno krše propise. Sa druge strane, svakome ko je ikada posedovao bicikl ta izjava je smešna.
gospodo, ponovite svoje znanje o saobracajnim znakovima i propisima.
- okrugli znak sa plavom pozadinom i belim biciklom:
dozvoljeno za bicikliste/biciklisticka staza
- trougao sa belom pozadinom, crvenim okvirom i biciklom u sredini:
upozorenje, biciklovi u saobracaju
- okrugli znak sa belom pozadinom, crvenim okvirom i biciklom u sredini:
zabrana voznje bicikla
voznja bicikla po trotoaru nije dozvoljena, nikad nije ni bila i nema potrebe to posebno oznacavati znakovima. znak na pocetku n. sajma je trouglast tj znak upozorenja a ne zabrane.
U Novosadskog sajma postoji zabrana vožnje bicikla po trotoaru? Pazi kad nisam znam. Možda to budem znao jednog dana kada bude postojala biciklistička staza (malo verovatno) ili kada ljudi tu ne budu vozili automobile kao manijaci (još manje verovatno). Do tada ću živeti u blaženom neznanju.
biciklisticke staze su jednosmerne po defaultu osim ako to dopunskim znakom nije drugacije odredjeno. smer kretanja na stazi se poklapa sa smerom kretanja na kolovozu pored kojeg je staza napravljena.
a sto se plavih tice, treniraju strogocu koristeci glupe propise na glupim mestima kao izgovor za otimanje para. da bi naplata te kazne bila opravdana potrebno je da postoji znacajan broj nesreca u kojima su se sudarili bicklisti/skuterasi, sto naravno nije slucaj.
I tako ja danas idem po gradu-mora se a ne setnja- kad ono, ima sta da se vidi,
svi koji su i do danasnjeg dana postovali saobracajne propise i danas to isto rade
mislim na pesake,ko je i pre prelazio licu na crveo za pesake i danas je to radio, koje i pre telefonirao-razgovarao peko mobilnog, a prelazio pesacki prelaz,i sada je to radio...
a policije ni traga, ne da kazni, nego ih nema ni da opomen pesake koji prelaze na crveno za pesake
sve se desavalo u strogom centru nasega Grada
A koji je to suprotan smer na biciklističkoj stazi ispred Albe ili bilo gde u gradu? Voziš bicikl gde je označena bicikilistička staza i to nema nikakve veze u kom ćeš smeru ići! Neko te je opasno pokrao!
"konacno.
kao pasionirani biciklista, iz iskustva, tvrdim da su pesaci najneodgovorniji ucesnici u saobracaju.
potpuno su neverovatni, a najvise vole da se setaju bulevarom po biciklistickoj stazi."
gde ovde piše da su biciklisti savršeni? ne vidim. čovek je samo izneo činjenice i one su potpuna istina!
naravno da treba svi koji greše da se kažnjavaju, ja sam ispred "albe-univera" platio kaznu 5.000,00 dinara zato što sam vozio bicikl u kontra smeru po biciklističkoj stazi. neoprostiva greška!
@Exit - biciklista
Ovde ispada da su jedino biciklisti savršeni učesnici u saobraćaju. Da li se ikada, ikome desilo da ga biciklista propusti na prilazu semaforu? O tome da sve više biciklista vozi trotoarom iako je pored biciklistička staza da i ne govorim. O "čuvenim" crvenim trakama na trotoarima ne vredi trošiti reči (npr. Branimira Ćosića, Novosadskog sajma...). Iako na početku trotoara stoji jasan znak zabrane vožnje bicikla a mnogi se ljute što im se pešaci ne sklanjaju sa puta. Da se razumemo, potpuno podržavam vožnju biciklom (čak sam pre za tu vrstu gradskog prevoza nego automobilom) ali sam za kažnjavanje svih prekršioca u saobraćaju a ne za selektivan pristup.
E, posle ovoga ce nam svima svanuti, jer policija je napokon pocela da resava probleme od najveceg ka najmanjem. Ovo je bas problem koji koci nasu drzavu! Sredite prvo pesake, pa vozace, a lopovi i mafija (politicari) ce onda valjda u takvom uredjenom sistemu i sami nestati!!!
oooovaaaaj.. ograda je postojala na par mesta sa sve živom ogradom. i sa sve rupama nastalim nakon nedelju dana. pokazalo se da sve što to radi je smanjuje vidljivost, tako da je još opasnije.
slazem se da nam fali kulture u svakom pogledu..Pa i u smislu ponasanja u saobracaju.Samo,sto to ovde nije poenta.Fali para u budzetu i to gadno.Po meni ce ova pravila tesko da zazive.
KS
@Tiberius, ma ne vredi našim ljudima ni ograda ako nije pod naponom i ako ne postavimo mine oko te ograde.
@Dejan, pobogu, nije 150 km pa da ne možeš malo prošetati. Eto najbolje je bulevare ispresecati na svakih 100 m pešačkim prelazima, pa onda i onako spor saobraćaj bio još sporiji, a tek gužve...
Istina i sam nekada pređem bulevar, ali ne letim pred auto i gledam da ne smetam nikome. Sačekam da prođu auta i onda pređem, ali se ne vučem nego bržim korakom. Ali zato ne shvatam one idiote koji prelaze tako što iskaču pred auta i onda vozači moraju da koče zbog njih.
@Vukajlo, ti pacijenti po stazamu su najveći problem. Imam stotine primera, dosta vozim bicikl i baš juče idem biciklističkom i u susret ide baba koja naravno ide stazom, a trotar je prazan. Ja namjerno ne skrećem nego idem na nju i tako je teram da ode na trotoar. Ona se pomakela i nešto odmahuje rukom.
A tek oni što šetaju svoje pse po stazi...
A upotrebu mobilnog preko pešačkog, naročito pisanje poruke najstrože kažnjavati!
Da ne bude svo drvlja i kamenje na pešake, neka policija otera one ''baje'' koji svoja vozila parkiraju na trotoaru, to je tamo na Bulevaru Oslobođenja u blizini jednog kafića čije ime je ''Leteći Danac''. I ko je dozvolio da ''pečeno pile iz Ameriku'' napravi baštu i tako zuzme više od dve trećine širine trotoara?
Moji favoriti su definitivno roditelji koji pretrcavaju sa decom van pesackog ili na crveno, vec dole pomenuti genijalci kod zardinjere iznad podzemnog, a specijalno su mi interesantni "mudraci" koji lagano i bez zurbe prelaze ulicu uzduz umesto popreko (?!) kao i oni sto vole "caskom" zimi da pretrce jednosmernu ulicu, pa vam po onako klizavom, zaledjenom putu niotkud izlete, pa aj'te zakocite "caskom" i pokusajte da ne polupate kola oko sebe.
na bulevarima gde je velika razdaljina izmedju dva semafora napraviti pesacke pasarele. izmedju traka postaviti ogradu da se ne moze pretrcavati. ogradu dodatno obezbediti sadnjom zive ograde. em lepo em korisno. resen problem.
Na semaforu na rasksnici Stanka Subotića i Vojvode Bojovića otac pretrčava ulicu na crveno sa devojčicom koja ima ne više od 5 godina. Idiot NE razmišlja šta će to dete i kako će sutra samo da prelazi ulicu. Mislim da i vozači i pešaci trebaju da plate. A što se tiče drugova plavih koji stave lovu u džep,kao u vreme Cara Dušana kojom si rukom ukrao nju ti seku, pa ti sad uzmi !!!
Podržavam! "Ka velikim kaznama se kreće od malih kazni." reče Boris Džonson danas ili juče. Isto: zapleniti SVAKI pogrešno parkiran automobil ili automobil koji nije platio kaznu i kada vlasnik dodje po kola - odrati ga. Neće taj 2 puta da razmišlja više da se bahati po Novom Sadu. A pešake i bicikliste hvatati skuterom - skoro sam u Amsterdamu video hajku na biciklistu - lovili su ga kao bandita jer je prešao na crveno. 30% vozača u Novom Sadu priča telefonom i jednom rukom upravlja kolima i menja brzine.
I obavezno da kaznjavaju one sto se setaju biciklistickim stazama po bulevaru Oslobodjenja. Da policija pod obavezno kida glave onoj stoki sto pretrcava bulevar Mihajla Pupina iznad podzemnog prolaza. Na tom mestu je krivina a posred kolovoza je ona dugacka uzduzna zardinjera sa zivom ogradom i od svega toga se nista zivo ne vidi. Mrzi stoku da na drugu stranu predje kroz podzemni prolaz na bezbedan nacin vec pretrcavaju na tom mestu ne bi li uhvatili gradski autobus. Pre nekoliko godina sam video kako je lik kolima na tom mestu bukvalno oduvao devojku koja je pretrcavala ne bi li usla u cetvorku. Zbog glupog busa koji ide na svakih 10-15 minuta glupaca umalo nije izgubila glavu.
aj sad iscrtamo po gradu na svakih 100m zebru da ti ne bi išao 50m više, vid molim te. I uvek se pitam koji je to mentol stavio onu zebru na 50m od semafora da uspori i onako pregust saobraćaj...
posto stalno nailazim na primere u kojima gospoda iz saobracajne policije se prekrsaje oprastaju dok god dobijaju novcanice crvene boje koje im se ubacuju na sediste policijkog automobila? voznja deteta i supruge na prednjem sedistu bez pojasa nocu, sa ugasenim prednjim svetlima... 2000. prekoracenje brzine od 20km 3000 din... a sto se tice kaznjavanja vozaca koji ne postoju pravo pesaka da predju na obelezenim prelazima... kot ot sporvodi? nema ih kada vam trebaju, samo kada treba da uzmu pare na crno... treba prvo da uvedu red i postenje u svoje redov, a tek onda da pocnu ozbiljno sprovodjenje zakona!
Kod Albe se mora napraviti semafor, pesacki prelaz ili nesto drugo. Rastojanje izmedju raskrsnica je 460 m. A obe raskrsnice su udaljene vise od 150 m.
Podržavam, jer, na žalost, jako mnogo pešaka ne poštuje nikakve propise, prelazi gde stigne, kako stigne - da ugrožavaju samo svoj život, ko ih šiša.
Najčešći problem je kada ne sačekaju zeleno, nego krenu (najpre jedan ovan predvodnik, a onda i svi ostali za njim) dok im je još crveno, a saobraćaj je pušten iz jednog pravca kako bi automobili koji skreću levo mogli da prođu. Tako se, zbog toga što neko ne može da sačeka 15-20 sekundi, stvaraju dodatne gužve. Treba nekada i uključiti mozak, ne postoji crveno svetlo samo da bi nekog maltretirali.
Posebno me nerviraju ljudi koji prevode decu na crveno, ne razmišljajući kakav im primer time daju i matorci koji jedva hodaju, a krenu na crveno ili van prelaza.
konacno.
kao pasionirani biciklista, iz iskustva, tvrdim da su pesaci najneodgovorniji ucesnici u saobracaju.
potpuno su neverovatni, a najvise vole da se setaju bulevarom po biciklistickoj stazi.
Koji deo "i legitimisati na licu mesta" nisi razumeo?
Inače, nisu morali u civil.. viđao sam da stoka ide na crveno samo tako čak i kad je s druge strane policajac! I ne samo to, neg se još i bune kad ih opomene ili kazni!
"U suprotnom kazna je 5.000 dinara, a ako vode dete od 6.000 do 20.000 dinara. Pešak koji prelazi kolovoz i pri tom razgovara mobilnim ili koristi slušalice na oba uha biće kažnjen sa 3.000 dinara."
Onda bolje/ jeftinije da ima mobilni u ruci i slusalice?
"S druge strane, kazna za vozača koji ne propusti pešaka na obeleženom prelazu je od 6.000 do 20.000 dinara, plus tri kaznena poena. Ako je pešak dete ili invalid sledi oštrija sankcija, odnosno 15.000 do 30.000 dinara, šest bodova i oduzimanje dozvole od dva do 12 meseci."
E jedva cekam da i to vidim.
A koliko ce biti kazna za prelazak iz leve trake preko ostva na kolovoz u suprotnom smeru?
Toga ima koliko hoces.A i prolazaka kroz crveno.Pa cak i milicija u kasnijim casovima.
Što više (policijskih) goniča pešaka - utoliko manje goniča lopova. Od lopova se ne može izvući lova (osim ukradene, a ona pripada oštećenom vlasniku), dok pešačka globa direktno puni gradsku i policijsku kasu iz džepa građanina. Znači tu smo: država je bankrotirala. Mi to još možda i ne znamo, ali ona zna. Zato atakuje na poslednji bunkerčić (iz kojeg ionako već viri bela zastava): na plitki džep radnog čoveka koji (možda) s vremena na vreme prima nešto nalik na platicu.
Od sutra se otvara sezona lova na pesake.
Svi vozaci oslobodjeni odgovornosti za gazenje pesaka koji ne propisno prelazi ulicu,a na kraju nedelje se proglasava pobednik.
Naravno salim se.
Vozac sam i nekoliko puta mi se desilo da ukoliko zvucnim signalom upozorim pesaka da prelazi na crveno svetlo i ugrozava druge,on pokaze rukom srednji prst ili opsuje.
Udri stoku po dzepu.
Ova vest me je naterala da upotrebim garmin gps i da izmerim koliko metara sam udaljen od raskrsnica kada prelazim Bulevar Cara Lazara od supermarketa Idea ka PTT distributivnom centru. Od jedne raskrsnice imam 220 m a od druge 180 m. Da li to znaci da mogu mirno da prelazim bulevar na ovom mestu bez bojazni od kazne ili postoji jos neka zabrana za prelazak bulevara za pesake?
Ljudi ja imam pokaznu kartu sto mi sleduje kao troskovi za prevoz. Jedno 2 meseca cu da se vozim busom, dok se ne pokradu u stanici ti Nikoni za fotografisanje automobila na pesackom prelazu.
Naravno da nece vatati pesake. Pesaci nemaju registarske tablice, nemaju vozacke dozvole sa kojih se popunjava prijava i mogu da begaju peske.
15 000 i dozvola, ako majka i dete pretrcavaju pesacki dok je crveno na semaforu. Pa to mi se desi svakog jutra.
Da si ucila saobracajne propise za pesake u osnovnoj skoli, znala bi da je dozvoljeno zapoceti prelazak ulice na zeleno svetlo. Ako se upali crveno, duzan si da ubrzanim korakom zavrsis prelazak ulice... Znaci nije prekrsaj biti na crvenom na pesackom, vec zapoceti prelazak... Vozac je duzan da propusti svakog pesaka na pesackom prelazu...
Pa bolje kaznjavajte vozace koji ne propustaju pesake na pesackim prelazima vec decenijama! Pa kad regulisete ludnicu koja trenutno vlada gradom, e onda predjite na pesake pa i njih kaznite.
Znaci ponestalo para od motorista, pa aj sad malo na pesake. Zivim u Londonu 20 god (inace iz NS-a) i te vrste kaznjavanja pesaka ovde nema. Ne-pos-to-ji!!!
A cekaj, a kazneni poeni za pesake?!?! Kako nema?!?! Mora, posle ti lepo zabrane i da se kreces 6 meseci...! To je nasa glavna privredna aktivnost kojom punimo budzet...!
Slazem se da oni koji grese treba da budu kaznjeni, jer kod nas pali samo udarac po dzepu ! Ipak, moram da spomenem i cinjenicu da neke raskrsnice ljudi ne mogu preci za 10 sekundi koliko traje zeleno svetlo, i tu onda nastaje haos jer ljudi pretrcavaju ostatak, a bahati vozaci uglavnom prolaze izmedju njih ! Primer, raskrsnica kod kafica The Pub...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Od danas pojačana kontrola nesavesnih pešaka
Novi Sad
•05.10.2011.
•05:02 > 12:15
Komentari 55
Sara
gerilac
Piplfoks
'...a sto se plavih tice, treniraju strogocu koristeci glupe propise na glupim mestima kao izgovor za otimanje para.'
A onda ovo svrstavanje uz izmišljače glupih propisa:
'Voznja bicikla po trotoaru nije dozvoljena, nikad nije ni bila i nema potrebe to posebno oznacavati znakovima.'
Što se mene tiče, rukovodim se istim pravilom vožnje bicikla čitav život i nemam nameru to da menjam:
- ako postoji staza za bicikle, vozim se po njoj;
- ako ne postoji, vozim se po putu;
- ako puta nema, ili je u pitanju ulica/put kojom voze brzo i nepažljivo, voziću se trotoarom.;
Naravno da se nekom ko smatra da biciklu nije mesto na trotoaru čini da biciklisti stalno krše propise. Sa druge strane, svakome ko je ikada posedovao bicikl ta izjava je smešna.
Pajče
Tiberius
- okrugli znak sa plavom pozadinom i belim biciklom:
dozvoljeno za bicikliste/biciklisticka staza
- trougao sa belom pozadinom, crvenim okvirom i biciklom u sredini:
upozorenje, biciklovi u saobracaju
- okrugli znak sa belom pozadinom, crvenim okvirom i biciklom u sredini:
zabrana voznje bicikla
voznja bicikla po trotoaru nije dozvoljena, nikad nije ni bila i nema potrebe to posebno oznacavati znakovima. znak na pocetku n. sajma je trouglast tj znak upozorenja a ne zabrane.
h1n1
Piplfoks
Tiberius
a sto se plavih tice, treniraju strogocu koristeci glupe propise na glupim mestima kao izgovor za otimanje para. da bi naplata te kazne bila opravdana potrebno je da postoji znacajan broj nesreca u kojima su se sudarili bicklisti/skuterasi, sto naravno nije slucaj.
svi koji su i do danasnjeg dana postovali saobracajne propise i danas to isto rade
mislim na pesake,ko je i pre prelazio licu na crveo za pesake i danas je to radio, koje i pre telefonirao-razgovarao peko mobilnog, a prelazio pesacki prelaz,i sada je to radio...
a policije ni traga, ne da kazni, nego ih nema ni da opomen pesake koji prelaze na crveno za pesake
sve se desavalo u strogom centru nasega Grada
@ Enab
Bicoš
ns
@Žuta majica - A biciklisti..
kao pasionirani biciklista, iz iskustva, tvrdim da su pesaci najneodgovorniji ucesnici u saobracaju.
potpuno su neverovatni, a najvise vole da se setaju bulevarom po biciklistickoj stazi."
gde ovde piše da su biciklisti savršeni? ne vidim. čovek je samo izneo činjenice i one su potpuna istina!
naravno da treba svi koji greše da se kažnjavaju, ja sam ispred "albe-univera" platio kaznu 5.000,00 dinara zato što sam vozio bicikl u kontra smeru po biciklističkoj stazi. neoprostiva greška!
Tiberius
Žuta majica
Ovde ispada da su jedino biciklisti savršeni učesnici u saobraćaju. Da li se ikada, ikome desilo da ga biciklista propusti na prilazu semaforu? O tome da sve više biciklista vozi trotoarom iako je pored biciklistička staza da i ne govorim. O "čuvenim" crvenim trakama na trotoarima ne vredi trošiti reči (npr. Branimira Ćosića, Novosadskog sajma...). Iako na početku trotoara stoji jasan znak zabrane vožnje bicikla a mnogi se ljute što im se pešaci ne sklanjaju sa puta. Da se razumemo, potpuno podržavam vožnju biciklom (čak sam pre za tu vrstu gradskog prevoza nego automobilom) ali sam za kažnjavanje svih prekršioca u saobraćaju a ne za selektivan pristup.
OSTRVO
AJMO MALO REDOM, A NARAVNO ČEŠLJAJTE I PEŠAKE!
NS
srle
KS
@Dejan, pobogu, nije 150 km pa da ne možeš malo prošetati. Eto najbolje je bulevare ispresecati na svakih 100 m pešačkim prelazima, pa onda i onako spor saobraćaj bio još sporiji, a tek gužve...
Istina i sam nekada pređem bulevar, ali ne letim pred auto i gledam da ne smetam nikome. Sačekam da prođu auta i onda pređem, ali se ne vučem nego bržim korakom. Ali zato ne shvatam one idiote koji prelaze tako što iskaču pred auta i onda vozači moraju da koče zbog njih.
@Vukajlo, ti pacijenti po stazamu su najveći problem. Imam stotine primera, dosta vozim bicikl i baš juče idem biciklističkom i u susret ide baba koja naravno ide stazom, a trotar je prazan. Ja namjerno ne skrećem nego idem na nju i tako je teram da ode na trotoar. Ona se pomakela i nešto odmahuje rukom.
A tek oni što šetaju svoje pse po stazi...
A upotrebu mobilnog preko pešačkog, naročito pisanje poruke najstrože kažnjavati!
Da ne bude svo drvlja i kamenje na pešake, neka policija otera one ''baje'' koji svoja vozila parkiraju na trotoaru, to je tamo na Bulevaru Oslobođenja u blizini jednog kafića čije ime je ''Leteći Danac''. I ko je dozvolio da ''pečeno pile iz Ameriku'' napravi baštu i tako zuzme više od dve trećine širine trotoara?
Dani
Tiberius
Zoltan
Enab
Zoltan
Hura!
Vukajlo
Dule
V
komentator
mb
Joka
Dejan
Milan
Najčešći problem je kada ne sačekaju zeleno, nego krenu (najpre jedan ovan predvodnik, a onda i svi ostali za njim) dok im je još crveno, a saobraćaj je pušten iz jednog pravca kako bi automobili koji skreću levo mogli da prođu. Tako se, zbog toga što neko ne može da sačeka 15-20 sekundi, stvaraju dodatne gužve. Treba nekada i uključiti mozak, ne postoji crveno svetlo samo da bi nekog maltretirali.
Posebno me nerviraju ljudi koji prevode decu na crveno, ne razmišljajući kakav im primer time daju i matorci koji jedva hodaju, a krenu na crveno ili van prelaza.
za 321
@Rale
gledaj celsi i uzivaj!
exit
kao pasionirani biciklista, iz iskustva, tvrdim da su pesaci najneodgovorniji ucesnici u saobracaju.
potpuno su neverovatni, a najvise vole da se setaju bulevarom po biciklistickoj stazi.
321
Тамо је летос једна жена погинула, а људи и даље прелазе булевар ту.
Inače, nisu morali u civil.. viđao sam da stoka ide na crveno samo tako čak i kad je s druge strane policajac! I ne samo to, neg se još i bune kad ih opomene ili kazni!
Onda bolje/ jeftinije da ima mobilni u ruci i slusalice?
"S druge strane, kazna za vozača koji ne propusti pešaka na obeleženom prelazu je od 6.000 do 20.000 dinara, plus tri kaznena poena. Ako je pešak dete ili invalid sledi oštrija sankcija, odnosno 15.000 do 30.000 dinara, šest bodova i oduzimanje dozvole od dva do 12 meseci."
E jedva cekam da i to vidim.
A koliko ce biti kazna za prelazak iz leve trake preko ostva na kolovoz u suprotnom smeru?
Toga ima koliko hoces.A i prolazaka kroz crveno.Pa cak i milicija u kasnijim casovima.
cimbalo
Svi vozaci oslobodjeni odgovornosti za gazenje pesaka koji ne propisno prelazi ulicu,a na kraju nedelje se proglasava pobednik.
Naravno salim se.
Vozac sam i nekoliko puta mi se desilo da ukoliko zvucnim signalom upozorim pesaka da prelazi na crveno svetlo i ugrozava druge,on pokaze rukom srednji prst ili opsuje.
Udri stoku po dzepu.
Dejan
Milos
Naravno da nece vatati pesake. Pesaci nemaju registarske tablice, nemaju vozacke dozvole sa kojih se popunjava prijava i mogu da begaju peske.
15 000 i dozvola, ako majka i dete pretrcavaju pesacki dok je crveno na semaforu. Pa to mi se desi svakog jutra.
samo
Ma nema od toga ništa....ko što kažu. svako čudo tri dana traje.
Vladimir
Goran
Rale
Bozidar
Boki NS
Geysha
Petar
Andrla
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H